Творчі роботи


       Лабораторна робота № 4

         Завдання 3. Створіть ЕНМК з будь-якої дисципліни, яку ви вивчаєте, опишіть принципи його побудови, структуру та методику використання.
Переглянути ЕНМК з даної дисципліни

Лабораторна робота № 5

Тест "Читацькі інтереси молодших школярів"

Лабораторна робота  № 6

Інтерактивний плакат, розроблений за допомогою онлайн-сервісу Glogster:
"Читацькі інтереси"


Лабораторна робота № 7




26 коментарів:

  1. Дівчатка, з якої дисципліни будемо створювати ЕНМК?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я пропоную взяти дисципліну "Основи психологічної корекції"

      Видалити
    2. Отже, ми створюємо ЕНМК з даної дисципліни, щоб структурувати і подати навчальний матеріал. Він повинен допомогти у процесі навчання, але як?

      Видалити
    3. Він допоможе нам вибрати зміст, послідовність і методики навчання.

      Видалити
    4. А також це допоможе нам представити навчальні матеріали у зручному і наочному вигляді.

      Видалити
    5. А ще допоможе під час розв'язання психолого-педагогічних задач.

      Видалити
    6. І при поданні звітів, контрольних робіт

      Видалити
    7. А також в комп'ютерній модернізації об'єктів і процесів, які будуть вивчатись.

      Видалити
    8. І також буде доречним при обробці результатів експерименту.

      Видалити
    9. А ще він може виконати функцію інформування, адже пошук пошук навчальної інформації можна буде здійснювати за запитом і одразу ж подавати поточну інформацію.

      Видалити
    10. І допоможе у розробці навчальної документації та контролі знань студентів.

      Видалити
    11. ЕНМК вбачає у собі і функцію комунікації, комунікація може відбуватися між різними учасниками навчання.

      Видалити
    12. Процес документування відображається в ЕНМК за допомогою функцій ведення журналу успішності студентів та виконання копій навчальних матеріалів, якщо буде запит від студентів чи викладачів.

      Видалити
    13. А за якими принципами побудови ми будемо створювати наш ЕНМК?

      Видалити
  2. На мою думку, можемо використовувати концентричний принцип, тобто навчальний матеріал повторюється в ускладненому вигляді на наступному рівні навчання.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не варто забувати і про принцип історизму, адже він допоможе виявити новацій у психокорекційному досвіді та досвіді підтримки у минулому і оцінити його з позицій сьогодення.

      Видалити
  3. А також потрібно обов'язково використати принцип логічного взаємозв'язку, який полягає у тому, що теоретичні знання та особистісні ресурси психолога взаємозв’язані, тому доцільним є встановлення основних принципів їх конвергенції. Адже, практичні психологи повинні застосовувати методи психологічної корекції у різних сферах людської життєдіяльності.

    ВідповістиВидалити
  4. Важливий також є принцип об'єктивності, який передбачає відображення істинності психологічного розвитку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Яка ж буде структура нашого ЕНМК?

      Видалити
    2. Перш за все, має бути пояснювальна записка, у якій ми вкажемо мету та завдання нашої дисципліни.

      Видалити
    3. Я вважаю, що також має бути тематичний план дисципліни "Основи психологічної корекції", в якому обовєязково мають бути модулы тема та години.

      Видалити
    4. Відповідно до тематичного плану має бути зміст, який складатиметься з модулів, тем, проблемних питань та літератури, де можна знайти відповіді на них.

      Видалити
    5. Також мають бути теми контрольних робіт.

      Видалити
  5. Обов'язковою складовою повинні бути і вказівки до виконання контрольної роботи, що містить самостійний пошук інформації, опрацювання матеріалу та вибір теми.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Звісно у кожній дисципліні обов'язково мають бути і запитання для самоконтролю студентів. Для цього також існує список літератури основної та допоміжної, що допоможе студентам грунтовно підійти до вивчення дисципліни.

      Видалити