Лабораторна робота № 4
Завдання 3. Створіть ЕНМК з будь-якої дисципліни, яку ви вивчаєте, опишіть принципи його побудови, структуру та методику використання.
Переглянути ЕНМК з даної дисципліни
Тест "Читацькі інтереси молодших школярів"
Інтерактивний плакат, розроблений за допомогою онлайн-сервісу Glogster:
"Читацькі інтереси"
Лабораторна робота № 5
Лабораторна робота № 6
"Читацькі інтереси"
Дівчатка, з якої дисципліни будемо створювати ЕНМК?
ВідповістиВидалитиЯ пропоную взяти дисципліну "Основи психологічної корекції"
ВидалитиДобре, мені подобається)
ВидалитиОтже, ми створюємо ЕНМК з даної дисципліни, щоб структурувати і подати навчальний матеріал. Він повинен допомогти у процесі навчання, але як?
ВидалитиВін допоможе нам вибрати зміст, послідовність і методики навчання.
ВидалитиА також це допоможе нам представити навчальні матеріали у зручному і наочному вигляді.
ВидалитиА ще допоможе під час розв'язання психолого-педагогічних задач.
ВидалитиІ при поданні звітів, контрольних робіт
ВидалитиА також в комп'ютерній модернізації об'єктів і процесів, які будуть вивчатись.
ВидалитиІ також буде доречним при обробці результатів експерименту.
ВидалитиА ще він може виконати функцію інформування, адже пошук пошук навчальної інформації можна буде здійснювати за запитом і одразу ж подавати поточну інформацію.
ВидалитиІ допоможе у розробці навчальної документації та контролі знань студентів.
ВидалитиЕНМК вбачає у собі і функцію комунікації, комунікація може відбуватися між різними учасниками навчання.
ВидалитиПроцес документування відображається в ЕНМК за допомогою функцій ведення журналу успішності студентів та виконання копій навчальних матеріалів, якщо буде запит від студентів чи викладачів.
ВидалитиА за якими принципами побудови ми будемо створювати наш ЕНМК?
ВидалитиНа мою думку, можемо використовувати концентричний принцип, тобто навчальний матеріал повторюється в ускладненому вигляді на наступному рівні навчання.
ВідповістиВидалитиНе варто забувати і про принцип історизму, адже він допоможе виявити новацій у психокорекційному досвіді та досвіді підтримки у минулому і оцінити його з позицій сьогодення.
ВидалитиА також потрібно обов'язково використати принцип логічного взаємозв'язку, який полягає у тому, що теоретичні знання та особистісні ресурси психолога взаємозв’язані, тому доцільним є встановлення основних принципів їх конвергенції. Адже, практичні психологи повинні застосовувати методи психологічної корекції у різних сферах людської життєдіяльності.
ВідповістиВидалитиВажливий також є принцип об'єктивності, який передбачає відображення істинності психологічного розвитку.
ВідповістиВидалитиЯка ж буде структура нашого ЕНМК?
ВидалитиПерш за все, має бути пояснювальна записка, у якій ми вкажемо мету та завдання нашої дисципліни.
ВидалитиЯ вважаю, що також має бути тематичний план дисципліни "Основи психологічної корекції", в якому обовєязково мають бути модулы тема та години.
ВидалитиВідповідно до тематичного плану має бути зміст, який складатиметься з модулів, тем, проблемних питань та літератури, де можна знайти відповіді на них.
ВидалитиТакож мають бути теми контрольних робіт.
ВидалитиОбов'язковою складовою повинні бути і вказівки до виконання контрольної роботи, що містить самостійний пошук інформації, опрацювання матеріалу та вибір теми.
ВідповістиВидалитиЗвісно у кожній дисципліні обов'язково мають бути і запитання для самоконтролю студентів. Для цього також існує список літератури основної та допоміжної, що допоможе студентам грунтовно підійти до вивчення дисципліни.
Видалити